sobota, 18. februar 2012

CRAFT-alnica: Izziv #49 - Nov začetek

CRAFT-alnica: Izziv #49 - Nov začetek


Juhuhuuuu počitnice!



No pa je konec izpitnega obdobja in imam celo 2 dni počitnic!  In seveda sem se že včeraj zvečer (beri ponoči) zaprla v mojo ustvarjalno sobico in se precej namučila s čestitko, ki bo namenjena moji sestri za 18. rojstni dan. Ker s polnoletnostjo pride tudi odgovornost zase, se mi zdi, da bi čestitka lahko ustrezala tudi temi za 49. izziv Craftalnice, ki se glasi: Nov začetek, zato jo tudi prijavljam.
Ker je moja sestra zelo preprosta in nima preveč rada "načičkanih" stvari, je tudi čestitka zelo preprosta in ima zelo malo dodatkov... Voščilnica pa je tudi moj prvi poskus easel voščilnice ;)



No in ker sem danes zopet cel dan preživela med papirčki vam pokažem še serijo metuljčkastih in pa 2 miška ter šopek rožic ;)









Kar lep kupček jih je nastal... kajne?

1 komentar: