ponedeljek, 27. februar 2012

Kusudama

CRAFT-alnica: Izziv #50 - Okroglo

Tokrat sem se malo poigrala s papirčki ( no, bolje rečeno sem se kar nekaj časa igrala) in sicer sem najprej narezala 60 kvadratkov v različnih barvah, potem zgibala vsak kvadratek posebej in 5 kvadratkov zlepila v en cvet. Na koncu sem iz teh kvadratkov naredila 12 rožic, ki sem jih zlepila skupaj v "cvetlični krog" (navodila za izdelavo sem našla tukaj: http://foldingtrees.com/2008/11/kusudama-tutorial-part-1/) in ker je Kusudama okrogla, jo prijavljam na izziv...




Ustvarjalnemu timu  CRAFT-alnice pa čestitke za okrogel izziv in še čim več takšnih ;)

5 komentarjev:

  1. Dobrodošla :)).
    Lepa, pisana kusudama. Ja je kar veliko dela z njo. Lp

    OdgovoriIzbriši
  2. Res, ko s tem nebi bilo toliko dela, čudovita je.

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo lepa in v pomladnih barvah narejena kusudama.veliko dela je vloženega v takšen papirnat cvet.
    Lp, Lili

    OdgovoriIzbriši
  4. Najprej sem pogledala le slikco, potem pa še prebrala, kaj si zraven zapisala. Prav presenetilo me je, koliko papirčkov si morala izrezat za tole rožico in jo sestavit ter zlepit. Velikokrat je tako, da sploh ne pomislimo, koliko truda in časa je vloženega v ročno delo (čeprav to počnemo z užitkom). Lp

    OdgovoriIzbriši
  5. Ula-la! Koliko dela in truda! Čudovito!

    OdgovoriIzbriši