sreda, 7. marec 2012

Moja ustvarjalna sobica

Zelo sem vesela, da mi je s fantovo pomočjo končno uspelo začasno opremiti mojo sobico za ustvarjanje... Fant sobici pravi kar "kujavnik", ker se hodim kujat vanjo, kadar me kdo razjezi ;)

V mislih imam sicer še velike projekte zanjo, vendar dokler ne najdem financ ministra... bo morala zadoščati takšna kot je... žal s starim pohištvom.

No na tej sliki je še brez radiatorja, samo sveže prepleskana in z novim podom (soba je bila drugače popolnoma neopremljena, brez elektrike in je služila kot kramarnica)





Tukaj sem že uspela pospraviti moje papirčke na poličke in svoje častno mesto je dobil tudi moj slon po imenu Slon, ki sem ga dobila za 18. rojstni dan in mi je bil zaradi svoje velikosti na prejšnjem mestu precej napoti.



Ni komentarjev:

Objavite komentar